Veckan som gått

Oj vad bra jag blivit på att uppdatera, tiden finns inte kan man säga. Men jag vill försöka hålla igång bloggen så gott det går, måste bättra mig. 

Så vad har vi hunnit med på en vecka i våran lilla värld? 

- Vidar har sovit hos mormor och morfar  när jag och Jim tog oss lite egentid.
- I lördags hade vi besök på fm, sen har vi varit på 1 årskalas hos Majken.
- I söndags körde jag ett gympass, sen var vi och lekte hos familjen Åström/Lundbäck, efter det blev vi bjudna på middag. 
- Jobb och dagis på måndag i vanlig ordning, även igår. 
- Vidar har fått tillbaka förkylningen och igår fick han feber. 

Det var våran vecka det. Som tur är så är jag ledig idag och imorgon innan jobbhelg, så jag slipper vabba. Febern är lägre idag, men vi måste vara inne och kurera. Dagisbacillerna är inte att leka med alltså. 


Bildregn från veckan. 

Kommentera här: