Mysig eftermiddag


Bildbomb på min största kärlek i livet!

Vi blev så rastlösa i eftermiddag så vi packade badväskan och åkte mot badhuset. Kan vara den bästa iden på länge, varför är vi inte där oftare?! Vidar älskar att bada och har så himla roligt. När vi är hemma så går han efter mig konstant och smågnäller, det ska hända saker. 

Haha, och han har blivit så rolig. Säger HEJ till allt och alla och försöker föra någon slags konversation, han verkar tro att han känner varenda kotte. Så han har haft många polare idag kan man säga. Badbyxorna fick vi låna av en i personalen, skulle köpa nya idag, men storleken var slut och dom gamla var hemma. Kolla in rumpan där han går, gullfis! 

Vi har haft så det så himla mysigt idag. Ibland blir jag sådär knäpp och galen, kramar sönder Vidar, snossar och pussar tills jag nästan börjar gråta för att han är så fin. Våran alldeles egna son, som är den bästa i hela världen. Kan man verkligen älska någon på det här viset? Jag svämmar över av all kärlek ♡ 

Kommentera här: