Helgen som gått

Givetvis har jag ju jobbat hela helgen, har knappt sett röken av Vidar eller Jim. Dom har haft en riktig kvalitets tid helg med varandra och det kan dom behöva. Pappan har till och med fått Vidar att BAJSA på pottan, hur stolt blir man inte?! Det händer mycket då inte mamman är hemma i huset. 

Annars så jobbar jag i princip varje dag, men det är mestadels korta dagar då jag bara går 50 %. Vidar trivs på dagis och vi har verkligen kommit in i vardagen. Man börjar förstå att det är såhär livet är.

Idag har jag faktiskt varit ledig med min älskling. Vi har bara myst på här hemma, med brödbak, gofrukost och bus hos Josse och Melker. Förresten har jag ju hunnit med gymmet! Herregud, jag kommer inte kunna gå imorgon. 2-3 dagar i veckan ska jag köra, om jag inte kan hålla det så är jag en SOPA! Jag är så svag och kroppen behöver verkligen tigthas till. Har redan dragit ner på allt sött och slisk sen 2 veckor tillbaka och det går så himla bra. 


I helgen ska den här snyggingen sova hos mormor och morfar, kommer nog bli roligt för han. Sist han sov där var han så liten, men nu vill han inte ens hem då man åker därifrån så det går nog ingen nöd på honom. Jag och Jim ska gå ut och äta och ha egentid för oss själva, så  välbehövligt så ni anar inte. Längtar! 

Kommentera här: