Vad ska jag göra med denna blogg?

Jag känner att just nu finna inte tiden till att blogga som jag gjorde förr, velar hit och dit om jag ska sluta helt eller försöka få upp gnistan igen? Slänger väl in ett inlägg då och då och ser hur jag känner. Kommer iaf inte ta bort den då det finns på tok för mycket minnen som jag vill spara. 

Vidar är på dagis i stort sätt varje dag och jag jobbar, sen blir det inte mycket mer än dom tråkiga vardagssysslorna man måste hinna med. I helgen är jag iaf ledig! Och gud vad vi ska familjemysa. Har ju jobbat dom två senaste, så en ledig helg med min familj känns välbehövligt. 

Idag har vi haft Josse, Melker, Anna och Jennifer på besök. Gud så trevligt med lite liv i huset, var så längesen jag träffade dom. Nu sover Vidar och jag ska se mästerkocken innan jag kasta mig i sängen. 

Lite bilder från senaste dagarna.. 


Kommentera här: