Härliga fredag!

Efter en hel vecka med jobb är det extra härligt med fredag, fredagsfeeling på hög nivå! 

Jag har fått förlängt vikariat en månad till, skönt! Känner att jag är väldigt lyckligt lottad som slipper alla sms, kan planera vardagen bättre såhär. Det blir ca 60 %, räcker gott och väl just nu, så har jag ju möjlighet att jobba mer om jag vill. Vidar kunde ju inte ha bättre tider på dagis när jag går så korta dagar, perfekt när han inte är så gammal. Lilla gubben! Han älskar verkligen dagis nu och han får den aktivering han behöver. 

Imorgon sks vi åka till happis och leka på candy world, och vi ska även shoppa lite på rajalla. Vidar behöver påfyllning i garderoben efter att jag rensat ut rejält ikväll. Var hundra år sedan jag shoppa åt han känns det som, så nu blir det extra kul! 


Storkillen som nu kan somna i sin egen säng utan mamma som ligger brevid. Det var på tiden efter 1 år och 4 månader i våran säng, men det har inte varit så lätt när Jim jobbar borta på veckorna. Klart både han och jag vill sova kloss i varandra då. Trodde aldrig det skulle gå såhär bra, gud vad stolt man blir. Nösta steg blir att sova i eget rum. 

Kommentera här: